Subject: Kooskõlastamiseks - Avalik üritus nr ATT-1/283
From: <[email-masked]>
To: PÄA Põhja <[email-masked]>
Date: Thu, 29 May 2025 15:22:19 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!

Palun kooskõlastust!

Nimetus: Jaaniõhtu Eesti Vabaõhumuuseumis - Kui küla kokku kutsuti.
Toimumise koht ja aeg:
- Vabaõhumuuseumi tee 12 ekspositsiooni alal
23.06.2025 kell: 19:00 - 23:55

Korraldaja: SA Eesti Vabaõhumuuseum
Esitamise aeg: 29.05.2025 14:52

Kooskõlastamise tähtaeg: 4. juuni 2025
Kirjeldus:

Kooskõlastust saab anda aadressil 
<https://akis.tallinn.ee/menetlus/22118?tab=menetlemine&backurl=homepage&tegevus_id=72383> 
https://akis.tallinn.ee/menetlus/22118?tab=menetlemine&backurl=homepage&tegevus_id=72383

Lugupidamisega

avalike ürituste taotluste menetlejad

teeninduse ja asjaajamise osakond

Tallinna Linnakantselei

640 4299

640 4116

[email-masked] <mailto:[email-masked]>